[gilug.org] [GiLUG] eliminar un mòdul

Marc Torres sarinyo gmail com
2005-04-05 22:09:32 UTC

Hola, tinc un altre dubte que fa temps em fa ballar el cap. Tinc un
mòdul, el eth1394, que em crea la eth0 però evidentment no funciona ni
m'interessa que funcioni. El problema és que sempre que el trec se'm
torna a carregar a l'iniciar la màquina i em torna a crear el
dispositu. Sé que puc fer un rmmod eth1394 i l'elimino, o que puc fer
el modconf (només disponible en Debian (?)), però el que no sé és com
dir-li que me'l tregui per sempre. He estat trastejant per
/etc/modules, i altres, però res de res.

Gràcies :D