[gilug.org] [Off-topic] busco feina

Albert albert indymedia org
2004-10-05 10:32:35 UTC

El jue, 30-09-2004 a las 13:16, Josep Ferrer Boix escribió:
> Jo si penso que aquest lloc no es l'adequat per aixo!
> Si tots fessim el mateix aixo seria el tecnoempleo i no el Gilug.

L'assumpte deixa ben clar que el missatge és un off topic, o sigui que
si t'ha molestat tant no haver-lo llegit.

Per cert, a veure si ens llegim l'etiqueta de la llista
(http://gilugsite.sourceforge.net/?q=book/view/86), concretament el punt
10:

10- Opinem que queda molt malament escriure a una llista de correu sobre
linux i programari lliure utilitzant l'Outlook. Has sentit a parlar del
Mozilla?

L'Outlook (així com l'explorer) és un dels grans problemes d'internet
(spam i virus), a més de ser un client pèssim (trenca els fils, posteja
e-mails sense enmascarar, etc.) en certes llistes fins i tot s'han posat
filtres per que no es pugui postejar amb ell (bulma).

Albert