[gilug.org] [Off-topic] busco feina

Victor Martin victormartin lleida org
2004-10-06 10:01:49 UTC

Respecto la teva opinió pero no crec que no és manera de dir-ho així.

Primer a l'assumpte diu clarament "Off-topic", que significa que tracta
d'un tema extern a la finalitat d'aquesta llista.
Després posa les paraules "busco feina", indica clarament de què va el
missatge, o sigui que no tens perquè llegirlo.

L'objectiu del missatge és clarament que estic buscant feina, però no va
ser enviat del tipus "Anuncis classificats", més aviat  amb l'objectiu
"Més val dolent conegut, que bò per conèixer".
Som una comunitat, i mes o menys ens coneixem els uns als altres,
llavors sempre és millor contemplar la opció de treballar amb gent
coneguda (o almenys intentar-ho), que anar a treballar a una empresa
no-coneguda que segurament no treballarán amb linux ni software lliure
"ni per mal de morir".

Simplement són opinions, cosa que s'han de respectar. No m'interessaria
ara entrar en un conflicte de "què s'ha d'enviar a una llista de correu
pertanyent a una comunitat i què no", perque crec que hi han coses més
importants a fer (entre aquestes coses buscar feina :P)

Salut!
Victor