[gilug.org] Tema papers (falta poc!)

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-10-05 10:27:06 UTC

Bon dia,

després d'uns mesos de relax torno a insistir una mica amb el tema dels
estatuts :-)

Quasi ho tenim! només ens falten:

- Fotocòpia del DNI de: Marc Furtià i Jordi Espinosa

- Signatures de: Eduard Carreras i Jordi Espinosa

Si algú pot avisar en Jordi Espinosa (no sé si llegeix la llista), crec
que ja estaria, perquè en Marc suposo que la farà arribar aviat ;-) i
l'Eduard ha de portar els papers, ho sigui que ja els podrà signar.

Els papers ara els tinc jo, els puc deixar on eren o que en Jordi i la
resta diguin com els va millor i ja els els faré arribar.

Jo crec que podem acabar abans del 2015. Juguesques? :-P

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key.gpg