[gilug.org] XOSI - Xarxa d'Observació de la Societat de la Informació - http://xosi.net

Agustin Piris problemes auna com
2004-05-06 05:05:37 UTC

Toni Hermoso escribió:

> Hola,
>
> fa un temps vaig parlar-vos sobre la XOSI i a l'acta fundacional del
> GiLUG crec que es va demanar més informació per discutir si
> adherir-s'hi a nivell de GiLUG.
>
> Després d'un temps la cosa ha anat madurant i ja ha començat a
> funcionar el primer projecte: el Qui és Qui de la Societat de la
> Informació a Catalunya (http://wiki.xosi.net)
> El wiki està obert a tothom que hi vulgui aportar i editar entrades i
> us animo a que hi col·laboreu i ho feu saber a aquells que puguin
> estar interessats.

> [...]
Bones :

Em sembla molt be, i per aquests tipus d'assumptes, crec que tindria
d'haver una mena de "coordinador,delegat o responsable" sobre cada tema
proposat. D'aquesta manera, si es tira una feina en davant i hi ha un
coordinador, tot segueix un camí i evitem la dispersió, duplicació o la
inactivitat sobre la feina a fer.

Com es lògic, tot tindria de figurar en algun lloc, per exemple a la
web, per que tothom sapigue qui i com va cada tema.

Salut