[gilug.org] XOSI - Xarxa d'Observació de la Societat de la Informació - http://xosi.net

Toni Hermoso toniher arrakis es
2004-05-07 14:26:16 UTC

Hola Agustin,
En/na Agustin Piris ha escrit:

> Em sembla molt be, i per aquests tipus d'assumptes, crec que tindria
> d'haver una mena de "coordinador,delegat o responsable" sobre cada tema
> proposat. D'aquesta manera, si es tira una feina en davant i hi ha un
> coordinador, tot segueix un camí i evitem la dispersió, duplicació o la
> inactivitat sobre la feina a fer.
>
> Com es lògic, tot tindria de figurar en algun lloc, per exemple a la
> web, per que tothom sapigue qui i com va cada tema.

Crec que sempre que vulgui dir-se alguna cosa a nivell de GiLUG tant a
la XOSI com altres temes, com ja vam dir, primer es diu a la llista i si
va bé que llavors algun responsable se n'encarregui de portar-ho o
fer-ho saber on sigui.
En el cas de la XOSI, simplement algú hauria d'encarregar-se de
registrar un compte a nom de GiLUG i transmetre el que es decideixi via
aquest perfil. Pel que fa a qui és l'encarregat, de totes maneres si
funciona això via la llista, queda immediatament explícit qui se
n'encarrega i no hi ha motiu de preocupació si tothom segueix aquest
principi i llegeix la llista amb certa freqüència, això sí. La
responsabilitat es pot passar entre els disposats a assumir-la a la
llista quan algú no pugui continuar fent-ho o qualsevol altre criteri.

Per altra banda, pel que fa al tema de la XOSI, tot aquell del GiLUG
(com tothom) hi pot col·laborar a nivell individual.

Salut!
--
* Toni Hermoso Pulido
    web: http://drac.homelinux.org