[gilug.org] Re: [Gilugsite-webdev] Proposta: que el GiLUG aculli la traducció del Drupal en català

Toni Hermoso toniher arrakis es
2004-05-02 21:10:26 UTC

Hola,

N'Eduard molt assenyadament ha senyalat els punts que es citen més avall.
Potser si ho trobeu més adequat, podem portar aquesta discussió a la
llista de Desenvolupament.
Aquells que sigueu també d'altres comunitats que utilitzin Drupal, mireu
si també podeu fer-ho saber.

Salut!

En/na Eduard Carreras i Nadal ha escrit:

--
* Toni Hermoso Pulido
    web: http://drac.homelinux.org

   All that you touch You Change.