[gilug.org] Trobada 2 Abril 2004: ordre del dia

Toni Hermoso toniher arrakis es
2004-03-30 22:41:00 UTC

> Potser hauríem de tenir en compte el grau d'implicació que volem per a cada
> projecte dels tots els que hi ha i veure la capacitat/ganes que hi podem
> destinar. Apuntar-se a un projecte i no fer res pot ser perjudicial i tot pel
> que té de frustrant. No ho dic per semblar negatiu, només és perquè no ens
> emocionem i llavors deixem coses a mitges ;-)

Molt cert. Com bé dius, el que és important és marcar-nos els nostres
propis 'petits' objectius i anar fent-los. Al cap i a la fi, fem totes
aquestes coses per gust. Totes les relacions amb compromisos i
col·laboracions externes òbviament s'han d'emmarcar des d'aquest principi.

> Jo tinc una proposta: potser hauríem de buscar un allotjament per la llista.
> Som un centenar de persones i ara, com ja sabeu, està en una ADSL domèstica.
> No és una cosa urgent, de fet ja fa un any o així que vam dir que ho
> migraríem no sé on, jejeje.... A mi no em fa res administrar-la, però si a
> algú li fa gràcia, només cal que ho digui.

No és possible migrar la llista al Sourceforge? En el mateix lloc on
tenim la llista de desenvolupament de la web?

Ostres, un altra tema. Un altre subscrit a la llista i jo mateix hem
comprovat que la meva signatura no apareix com a correcta en els
missatges signats que envio al GiLUG. Pel que em sembla, ha estat des de
la migració al nou sistema de llista. A altres llistes a les que envio
no m'hi he trobat.
És per això o m'he de començar a preocupar :-O

Salut!

--
* Toni Hermoso Pulido
    web: http://drac.homelinux.org