[gilug.org] Trobada 2 Abril 2004: ordre del dia

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-03-29 21:16:42 UTC

A Dilluns 29 Març 2004 22:19, Toni Hermoso va escriure:

> Es prendrà algun model d'estatut, del Caliu o del Bulma, p.ex no?
> Caldria incloure alguna peculiaritat?

Jo no perdria gaire temps en la burocràcia, però tot depèn del la idea que
tinguem del futur del gilug, és a dir, que crec que està molt lligat al model
que vulguem seguir, per exemple el que parlàvem de la horitzontalitat (o no,
evidentment només és una proposta). Per mi, es limitaria a agafar uns
estatuts com els que anomenes, modificar els noms i quatre coses i avall.

> [...]
> Mentre el projecte va madurant amb el temps, és important pensar en
> idees com el GiLUG pot participar en aquesta xarxa.
> P.ex: intentant conèixer o fer estadístiques d'alguns aspectes de la
> societat de la informació a les nostres comarques (coneixement
> informàtic, empreses, internautes, quants linuxeros :-P ), seguir com
> les administracions o empreses adopten el programari lliure en el nostre
> territori i cercar motius de la situació actual i possibles millores que
> podríem oferir dintre la nostra posició d'usuaris de programari lliure.

Potser hauríem de tenir en compte el grau d'implicació que volem per a cada
projecte dels tots els que hi ha i veure la capacitat/ganes que hi podem
destinar. Apuntar-se a un projecte i no fer res pot ser perjudicial i tot pel
que té de frustrant. No ho dic per semblar negatiu, només és perquè no ens
emocionem i llavors deixem coses a mitges ;-)

> Personalment també trobo molt interessant la participació del GiLUG en
> un ens col·laboratiu LUG d'aquest tipus. Per altra banda, crec que més
> important que adherir-se per sí mateix, el que estaria bé és pensar en
> com ens agradaria adherir-nos. Així doncs hem de veure quins punts dels
> proposats podem estar d'acord, quins no i quins altres punts podríem
> aportar. Ara és un bon moment perquè la iniciativa està naixent.
> En aquest sentit, crec que seria interessant un debat obert i
> constructiu i no només reduir-ho a un referèndum o una adhesió de sí o no.

És un debat interessant, tot i que hi veig coses positives i coses negatives,
tot dependrà del model que surti al final. En parlem i a veure què en pot
sortir.

> :-) Quan tinguem els estatuts ja tindrem 'peles' per tirar endavant els
> CDs no? Caldria alguna altra mesura de difusió apart de distribuir els
> CDs? Tríptics? Premsa? Radio?

Cases a la platja? Viatges? Cotxes? :-P

> Això estaria bé :-P
> Apart del que tenim fins ara (web, llista, etc.), caldria alguna cosa
> més? I on poder tenir-ho?

Jo tinc una proposta: potser hauríem de buscar un allotjament per la llista.
Som un centenar de persones i ara, com ja sabeu, està en una ADSL domèstica.
No és una cosa urgent, de fet ja fa un any o així que vam dir que ho
migraríem no sé on, jejeje.... A mi no em fa res administrar-la, però si a
algú li fa gràcia, només cal que ho digui.

> No sé, molta de la informació com pot ser les activitats de difusió de
> Linux estaria bé que es creessin en algun wiki o bé utilitzéssim més el
> llibre col·laboratiu que ja ofereix el Drupal.

Jo sóc del parer de marcar-nos _petits_ objectius a curt termini i anar-los
aconseguint (com per exemple això que dius de difusió, però concretant-ho
molt).

> Això és tot.
> Salut!

salut!

- --
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key.gpg