[gilug.org] Trobada 2 Abril 2004: ordre del dia

Toni Hermoso toniher arrakis es
2004-03-29 20:19:03 UTC

Hola,

> A la llista s'ha planificat una trobada a la màquia
> (http://gilugsite.sourceforge.net/imatge/planulmaquia.jpg) per dissabte
> 2 d'Abril.

Primer he de lamentar que no podré ésser-hi aquest dissabte a aquesta
important reunió, de totes maneres voldria donar el meu punt de vista
sobre alguns dels temes.

> 1.- Estatus de GiLUG, constituir-nos legalment com a associació.

Es prendrà algun model d'estatut, del Caliu o del Bulma, p.ex no?
Caldria incloure alguna peculiaritat?

> 2.- GiLUG com a Node XOSI (consultar mail de la llista al dia 27/03/2004)

Referent a la pregunta anterior de n'Oriol, podem mostrar el nostre
suport simplement escrivint aquí (http://puntbarra.com/node/view/1962)
la nostra proposta com a node. Si hi ha consens, es pot esperar a la
reunió si es vol, simplement qualsevol de nosaltres pot escriure-ho.
Mentre el projecte va madurant amb el temps, és important pensar en
idees com el GiLUG pot participar en aquesta xarxa.
P.ex: intentant conèixer o fer estadístiques d'alguns aspectes de la
societat de la informació a les nostres comarques (coneixement
informàtic, empreses, internautes, quants linuxeros :-P ), seguir com
les administracions o empreses adopten el programari lliure en el nostre
territori i cercar motius de la situació actual i possibles millores que
podríem oferir dintre la nostra posició d'usuaris de programari lliure.

> 3.- GiLUG ha de formar part de FLUG

Personalment també trobo molt interessant la participació del GiLUG en
un ens col·laboratiu LUG d'aquest tipus. Per altra banda, crec que més
important que adherir-se per sí mateix, el que estaria bé és pensar en
com ens agradaria adherir-nos. Així doncs hem de veure quins punts dels
proposats podem estar d'acord, quins no i quins altres punts podríem
aportar. Ara és un bon moment perquè la iniciativa està naixent.
En aquest sentit, crec que seria interessant un debat obert i
constructiu i no només reduir-ho a un referèndum o una adhesió de sí o no.

> 4.- Campanya de difusió de linux.

:-) Quan tinguem els estatuts ja tindrem 'peles' per tirar endavant els
CDs no? Caldria alguna altra mesura de difusió apart de distribuir els
CDs? Tríptics? Premsa? Radio?

> 5.- Modificacions a la WEB: migració al nou Drupal ?¿?¿

Això estaria bé :-P
Apart del que tenim fins ara (web, llista, etc.), caldria alguna cosa
més? I on poder tenir-ho?
No sé, molta de la informació com pot ser les activitats de difusió de
Linux estaria bé que es creessin en algun wiki o bé utilitzéssim més el
llibre col·laboratiu que ja ofereix el Drupal.

Això és tot.
Salut!

--
* Toni Hermoso Pulido