[gilug.org] Trobada 3 Abril 2004: ordre del dia

Enric Vergés i Prats evergesp lycos es
2004-03-29 15:23:48 UTC

Tom escribió:

> [...]
> 2 d'Abril.
>
> Crec que seria interessant fer un mínim ordre del dia per saber els
> assumptes que hem de tractar.
>
> Segons el meu punt de vista, per ordre d'importància:
>
> 1.- Estatus de GiLUG, constituir-nos legalment com a associació.
> 2.- GiLUG com a Node XOSI (consultar mail de la llista al dia 27/03/2004)
> 3.- GiLUG ha de formar part de FLUG
> 4.- Campanya de difusió de linux.
> 5.- Modificacions a la WEB: migració al nou Drupal ?¿?¿
>
> Si algú se li acud algun tema més, sols ha de comentar-ho.

Un tema de especial importancia i que ja s'apuntaba en discusions
anteriors es la formula de la administració del GiLUG,
cal consensuar un sistema de desició planer i que al mateix temps sigui
agil i operatiu.  (web+email+presencial)

> Pel que fa al tema de FLUG, hi ha un article d'en Gallir a Bulma que
> explica els seus objectius:
>
> http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1998
> http://bulma.net/wiki/flug
>
> Agrairia que abans d'opinar sobre el tema, ens llegissim tots plegats
> l'article ;·)
> Veig que s'intenta despolititzar el tema i centrar-se especificament al
> que interessa als LUG: software lliure. Jo dic la meva opinió, espero
> que dissabte podem tenir la oportunitat de decidir-ho en referendum.

Pot ser interesant si mes no com a referent proper nostre.

Salutacions

Enric