[gilug.org] Trobada 2 Abril 2004: ordre del dia

Tom tomcatbsd yahoo es
2004-03-30 13:04:48 UTC

Bones,

A la llista s'ha planificat una trobada a la màquia
(http://gilugsite.sourceforge.net/imatge/planulmaquia.jpg) per dissabte
2 d'Abril.

Crec que seria interessant fer un mínim ordre del dia per saber els
assumptes que hem de tractar.

Segons el meu punt de vista, per ordre d'importància:

1.- Estatus de GiLUG, constituir-nos legalment com a associació.
2.- GiLUG com a Node XOSI (consultar mail de la llista al dia 27/03/2004)
3.- GiLUG ha de formar part de FLUG
4.- Campanya de difusió de linux.
5.- Modificacions a la WEB: migració al nou Drupal ?¿?¿

Si algú se li acud algun tema més, sols ha de comentar-ho.

Pel que fa al tema de FLUG, hi ha un article d'en Gallir a Bulma que
explica els seus objectius:

http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1998
http://bulma.net/wiki/flug

Agrairia que abans d'opinar sobre el tema, ens llegissim tots plegats
l'article ;·)
Veig que s'intenta despolititzar el tema i centrar-se especificament al
que interessa als LUG: software lliure. Jo dic la meva opinió, espero
que dissabte podem tenir la oportunitat de decidir-ho en referendum.

Ens veiem.