[gilug.org] Manifestacions contra les patents de programari

Toni Hermoso toniher arrakis es
2004-03-30 21:00:23 UTC

 >Només us volia avisar de dos actes a Brussel·les aquest Abril

Atenció! Des del grup de Perl Mongers de Barcelona estem mirant
d'organitzar movilitzacions a Barcelona. Vegeu el fil de la
conversa a l'històric de la llista:

   http://mail.pm.org/pipermail/barcelona-pm/2004-March/000844.html

Hem començat a fer gestions per a demanar permís a l'ajuntament
per manifestar-nos a la Plaça Sant Jaume i muntarem una pàgina
web d'informació ben aviat (espero poder tenir alguna cosa
funcionant avui mateix, si tinc prou temps):

   http://barcelona.pm.org/

D'altra banda, la manifestació online està prevista a partir del
dia 7 d'abril (la manifestació de Brusel·les és el 14). Trobareu
més informació a la pàgina següent:

   http://demo.ffii.org/

Qui s'anima a donar-nos un cop de mà? I a manifestar-se?

use Perl;
no Patents;

--

Jo no seria a les comarques gironines el 14 d'abril i no m'hi podria
afegir, però seria factible que hi hagués alguna mobilització a Girona?

--
* Toni Hermoso Pulido
    web: http://drac.homelinux.org

   All that you touch You Change.