[gilug.org] algu l'ha probat el qw?

(Debian User)Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2004-07-13 16:10:50 UTC

algú ha probat el qw 1 (quakeforge.net) ?
el quake 1 no el puc fer correr, em dóna aquest error:
:~$ qw-server
Added packfile /usr/share/games/quake/id1/pak0.pak (339 files)
IP address 192.168.1.2:27500
UDP (IPv4) Initialized
 8.0 megabyte heap

QuakeForge server, Version 0.5.5 (build 1661)

<==> QuakeForge initialized <==>
couldn't exec server.cfg
SV_LoadProgs: couldn't load qwprogs.dat
Fatal Error: SV_LoadProgs: couldn't load qwprogs.dat
algú l'ha utilitzat mai aquest joc ???
sabeu per on pot fallar?
M'he baixat el quake 2 també, a veure si amb aquest hi ha més sort i
aconsegueixo que funcioni.Ja se que existeix a les sources de l'apt de
debian, però prefereixo començar a compilar programes, és un repte
personal.
Merci per la paciència i fins la pròxima
p.d.: la llista dic que sembla morta pq sempre contesta la mateixa gent,
no hi ha més participació ... em refereixo a això quan escric aquestes
paraules, tot i que no culpo a ningú, ni molt menys, em sembla que sóc
el menys indicat per culpar o desculpar a ningú de res.
Ens veiem

A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature