[gilug.org] està viva aquesta llista ?

Gaspar Segues-Sais g k udg es
2004-07-13 15:28:28 UTC

64 bytes from : icmp_seq=0 ttl=64 time=1.07 ms
[...]

:-D Això és el que pot passar si fas un ping a una llista.
Perdoneu però no tinc gaire a dir i per dir res millor no dic. ;-)
Potser el que passa és que com que el linux no falla tant com el
windows... potser ningú tingui dubtes ni problemes.

Conyes apart. Per animar:

Tinc lligat un curs de linux pel primer trimestre a Palamós orgnitzat
per l'Ateneu de Palamós i si vol participar més gent (ho espero amb
candaletes) també i participi el GILUG.
Si tot va com sembla per març-abril finalment i si la gent vol, hi ha la
idea de fer un congrès de linux de les comarques gironines aquí a
Palamós i on espero que coorganitzi el gilug (si us sembla bé). Els de
l'ajuntament els agrada i sembla que podriem fer servir el teatre
municipal i la sala polivalent. Em caldria que el Gilug si aboques. Si
més no per no desanimar-me. ;-)

Faré una crida a tothom a principis de setembre.

Apa Marc! Espero que això t'animi una mica.