[gilug.org] està viva aquesta llista ?

(Debian User)Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2004-07-13 20:39:09 UTC

On dt, 2004-07-13 at 22:18, Xavi wrote:
> A Dimarts 13 Juliol 2004 09:24, Oriol Pellicer i Sabrià va escriure:

> I per cert...es fa o no el sopar??
S'ha d'acabar de concretar dia, lloc i hora si es fa, no ??
Hi havia una llista de dies i persones i llocs ... (la copio
seguidament)

Churrasquita
>        6 Eduard Carreras    22-24 i 29-31 (algun dia
> Xavi

s'ha d'acabar concretar-ho, el 22 ? sembla que hi ha gent que li va més
bé ...(som 6 i ja hi ha problemes ... dèu ni do!!)

objeccions :

QOTD: "The elder gods went to Suggoth and all I got was this lousy
T-shirt."
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature