[gilug.org] poca preparacio profesorat

cid el_cid ya com
2004-07-13 20:06:25 UTC

Salutacions, davant la poca activitat de la llista em proposo escriure
una historia per entretenirvos i a la vegada informarvos, espero rebre
critiques i opinios al respecte de le vostres experiencies com a alumnat.

Estic indignat davant la poca preparació d´alguns profesors d ´academies
d´informática (ja seque no es el millor lloc per aprendren pero....)

Recenment estic a punt d´acabar un curs de manteniment i reparacio
d´ordinadors a Girona. l´anomenat curs consta de 80 hores repartides en
4 hores cada dissabte durant 5 mesos, potser he tingut mala sort pero la
preparacio del meu profesor en quan a "ensenyar" deixa molt que
desitjar, no critico els seus coneixements que a lo millor son
mitjans-alts pero la manera de comunicar-los a l´alumnat es deplorable,
per 1300 euros, em sento estafat, la majoria de coses les he apres solet
remenan, les clases eren un caos cada setmana arreglavem ordinadors
vells, els testejavem i els posavem a punt (un curs eminenment practic,
curiosament els equips que arreglavem s´asemblen als d´una botiga de
segona ma que hi ha a la cantonada, pero aixo ja es una altre historia).
En prou feines t´expliquen que es el registre de Windows, la consola de
recuperació i els archius de sistema mes importants, juasjuas ni
parlarne de Linux, vaig haber de pasar-li els cds de knopix y mandrake i
encara no sabia que eren ni perque servien, aixo es fruit de la
monocultura de microsoft.

Be a punt d´acabar el curs em van prometre feina segura per, ara es fan
els longis.

quina pena de vida.