[gilug.org] Pregunta sobre el LILO

Xevi tomcatbsd yahoo es
2004-12-31 13:47:57 UTC

Bones,

Vull provar dos LINUX's en una mateix màquina i tinc problemes amb el
LILO. A veure si algú em pot ajudar.

Tinc un mandrake i ara acabo de posar una Fedora.  Les particions són
les següents:

[ xevi]# mount
/dev/hda5 on / type ext3 (rw,noatime)                   <- mandrake
/dev/hda6 on /mnt/fedora type ext3 (defaults)      <- fedora

Al instal·lar la fedora he especificat de no tocar el carregador de boot
del sector inicial del disc. En comptes d'això, posar el carregador de
boot a l'inici de la partició.

Al lilo del mandrake he posat la següent entrada:

other=/dev/hda1                 <- entrada ja existent per windows
        label="windows"
        table=/dev/hda
other=/dev/hda6                  <- entrada nova per Fedora
        label="Fedora"
        table=/dev/hda

Al executar el lilo em dóna un error:

[ xevi]# lilo
Added linux *
Added linux-nonfb
Added failsafe
Added windows
Fatal: Partition entry not found.

No entenc l'error. Algú sap a què pot ser degut.

Merci i bones festes ....

Xevi.