[gilug.org] Pregunta sobre el LILO

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-12-31 15:46:36 UTC

A Divendres 31 Desembre 2004 14:47, Xevi va escriure:
> Bones,

Bona tarda,

> [...]
>
> other=/dev/hda1                 <- entrada ja existent per windows
>         label="windows"
>         table=/dev/hda
> other=/dev/hda6                  <- entrada nova per Fedora
>         label="Fedora"
>         table=/dev/hda
>
> Al executar el lilo em dóna un error:
>
> [ xevi]# lilo
> Added linux *
> Added linux-nonfb
> Added failsafe
> Added windows
> Fatal: Partition entry not found.
>
> No entenc l'error. Algú sap a què pot ser degut.

La Fedora ha de tenir una entrada similar a la de la Mdk, a no ser que
vulguessis arrancar la Fedora amb el seu lilo propi (situat al sector
d'arranc de hda6), i en aquest cas hauries de posar només:

other=/dev/hda6
 label="Fedora"

Per botar amb un sol lilo, hauria de ser una cosa així:

image=/vmlinuz-fedora
        label=Fedora
        read-only
        initrd = /initrd-fedora
 root=/dev/hda6

(en aquest exemple hauries de copiar el kernel i l'initrd -si en té- de fedora
a la / de la Mdk amb el nom vmlinuz-fedora i initrd-fedora respectivament)

> Merci i bones festes ....

Igualment, bon any a tothom :)

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg