[gilug.org] Problemes amb el só

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-12-28 19:05:41 UTC

El dt 28 de 12 del 2004 a les 19:39 +0100, en/na Sam va escriure:
> Ja se que dius que no els tens silenciats pero per si decas: despres
> de fer un upgrade dels paquets de l'alsa sempre haig de tornar a pujar
> els volums amb l'alsamixer i despres utilitzo l'aumix.
> Son dos programes diferents i tenen alguns controls diferents que
> potser tens baixos.
> A veure si et serveix
>
> Salut

Sí, els tinc pujats, una altre cosa, la sortida òptica em funciona
bé :D, i si hi poso els auriculars també s'escolta el só :) però no se
senten els altres altaveus (ja n'és de curiós...)

La cosa ha d'estar al caure :D

Salut!
--
Eduard Carreras i Nadal <>