Re: [gilug.org] Problemes amb el só

Sam dilluns gmail com
2004-12-28 18:39:27 UTC

Ja se que dius que no els tens silenciats pero per si decas: despres
de fer un upgrade dels paquets de l'alsa sempre haig de tornar a pujar
els volums amb l'alsamixer i despres utilitzo l'aumix.
Son dos programes diferents i tenen alguns controls diferents que
potser tens baixos.
A veure si et serveix

Salut