[gilug.org] Problemes amb el só

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-12-28 19:29:48 UTC

El dt 28 de 12 del 2004 a les 20:05 +0100, en/na Eduard Carreras i Nadal
va escriure:

> Sí, els tinc pujats, una altre cosa, la sortida òptica em funciona
> bé :D, i si hi poso els auriculars també s'escolta el só :) però no se
> senten els altres altaveus (ja n'és de curiós...)
>
> La cosa ha d'estar al caure :D

Ja ha caigut! XDD

Doncs ja està funcionant, resulta que la meva targeta funcionen alhora
els altaveus i els auriculars, o sigui que no detecta quan enxufes
auriculars i té un marca per activar o no (nosé com funciona amb windows
perquè no em va donar temps a provar-ho XD) pot ser que funcioni per
soft i que la gent d'ALSA encare no ho hagi acabat, però bueno ja està
funcionant tot correctament.

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>