[gilug.org] Registre gilug II

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-12-13 11:50:30 UTC

Hola!

Divendres passat, tornant de Barcelona, vaig passar per la Màquia i
finalment vaig firmar els papers: les 4 còpies dels estatuts (la primera
pàgina suelta ja l'havia signada abans). Amb l'emoció del moment (i perquè
tenia el cotxe a fora mal aparcat), no em vaig fixar en el nombre de
signatures que hi havia, ni quantes en faltaven. No sé, doncs, si ja hi
som tots. El que sí que us puc garantir és que, des d'ara, ja no serà per
culpa meva! :P Fora conyes, sento la tardança, però ja veieu que no ha
sigut per no provar-ho, eh? ;)

Siau!

Marc