[gilug.org] Conferència / Xerrada a Figueres

Datsxkul User marcfurti yahoo es
2004-12-11 13:28:15 UTC

On ds, 2004-12-11 at 14:17, [ Dimas - HaST ] wrote:
> Bones,
>
> Paranoika LAN Party col·laborem amb una trobada informàtica que s'està
> organitzant a Figueres pels próxims dies 26 (nit), 27 i 28 de desembre.
> Estem buscant persones o assocacions que estiguin interessades en fer
> algun tipu de conferència / xerrada / demostració. Us interessaria?
> Nosaltres estaríem encantats.
Home, jo aquest any vaig a l'universitat, i degut a això, hi ha un noi
d'una associació, agefig ? bueno, no recordo exactament com es deia
l'associació aquesta.
Bé, ell m'ho va comentar que es montava una conectada a figueres i tota
la moguda ... En principi tinc ganes de venir, però depen de l'agenda
com la tingui podré estar-m'hi més o menys estona, però de passar-mi
segur que m'hi passo, tot i que crec que jo això de fer xerrades /
demostracions i/o conferències em va un xic gros ...
Si algú més de la llista vingués, aniria molt millor.
En prinicipi tinc ganes de venir i passar-hi una estona agradable amb la
gent que hi hagi per aquestes contrades.
Tot i això, ho he d'acabar de confirmar encara, però l'intenció és
venir.

> Gràcies!
A tu!!!! :P

Marc