[gilug.org] reiserfs

Datsxkul User marcfurti yahoo es
2004-08-22 19:59:26 UTC

Com puc recuperar una partició amb un i-node erroni ??
la partició és reiserfs, he descomprimit un fitxer, un .rar i aquest
m'ha fet un i-node erroni, cosa que ha fet que ara no pugui montar la
partició, he intentat passar-li un fsck, però em diu que no esta
implamentades les eines de reiserfs ...
Algú té alguna idea ?
el missatge d'error que em dona es aquest:

Antimosquitos:~# mount /musica/
ReiserFS: hda3: found reiserfs format "3.6" with standard journal
ReiserFS: hda3: using ordered data mode
ReiserFS: hda3: journal params: device hda3, size 8192, journal first
block 18, max trans len 1024, max batch 900, max commit age 30, max
trans age 30
ReiserFS: hda3: checking transaction log (hda3)
ReiserFS: warning: vs-500: unknown uniqueness 805306368
ReiserFS: warning: is_leaf: wrong item type for item *3.5*[1 2 0(1)
DIR], item_len 3976, item_location 76, free_space(entry_count) 87
ReiserFS: hda3: warning: vs-5150: search_by_key: invalid format found in
block 115890. Fsck?
ReiserFS: hda3: warning: vs-13070: reiserfs_read_locked_inode: i/o
failure occurred trying to find stat data of [1 2 0x0 SD]
ReiserFS: hda3: Using r5 hash to sort names
ReiserFS: hda3: warning: xattrs/ACLs enabled and couldn't find/create
.reiserfs_priv. Failing mount.
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hda3, or too
many mounted file systems
Hi tinc guardat cosses importants, si algu sap com puc intentar
recuperar-ho, li agrairïa que m'ho digues, merci i perdoneu les
molesties
Fins aviat
Marc