[gilug.org] Dispositius lents

Marc de Palol lant vicerveza homeunix net
2004-08-26 09:03:41 UTC

> PD: per cert, els vaig comptar un a un :D, i els meus busos IDE tenen 40 pins, només (bé, en realitat són 39, perquè n'hi ha un que no hi és, per no equivocar-se i fotre'l al revés). L'ordinador té gairebé 3 anys ja, pobret. Però això només explica que potser no suporti modes UDMA 'canyeros', com diu en K, però el que és evident és que ara el disc dur va bastant més lent que abans, siguin 40 o 80 els pins... En fi, deixem-ho estar perquè em posaré a plorar... :P

No puc menys que mostrar la meva solidaritat amb tu, he seguit amb prou interès
el teu cas, i lamento no haver col.laborat, però la meva ignorància amb el tema
no ho ha permès. :(

A mi m'ha passat una cosa semblant, però amb el grub, tinc dos discs durs, uel
primari amb la gentoo i el secundari, un hd vell que tenia per casa, wl winxp.
La gràcia és que només tinc el winxp per unes llibrereis super xungues que no
funcionen (encara) sota linux, bé el cas és que el grub no em detecta el segon
disc dur... i per tant, no l'engega. Això del Hardware és un bon embolic. Apa,
salut i ja ens la veurem, però no ens la tocarem.

Lant