[gilug.org] Feina Manteniment d'equips i xarxa

telejet telejet gmail com
2006-03-28 17:38:54 UTC

Hola a tothom,

Espero comptar amb tu Marc a la Install Party d'Olot del 22 d'Abril, ens
fan falta CDs d'Ubuntu 5.10 i els que tu tens els aprofitariem molt.

I a més a més m'agradaria que presentessis els pantallassos que has fer
de la instal·lació, tot i que també farem una instal·lació en directe
amb el projector però clar no estarem instal·lant de 10 a 14 i de 16 a
20. Es fa un cop al matí i un a la tarda i llestos, i per la resta
d'estona es projecten les pantalles d'instal·lació.

Si ja has estat elaborant documentació perfecte que la podem repartir o
almenys donar l'enllaç ja que seran gent que comença amb el GNU/linux
recent instal·lat i pot ser que no sapiguin per on més continuar.

Ja em diràs alguna cosa,

Per cert, tots esteu convidats a venir a ajudar o d'assitents, fins ara,

Ivan

En/na marcfurti ha escrit: