[gilug.org] Feina Manteniment d'equips i xarxa

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-28 20:56:12 UTC

El dt 28 de 03 del 2006 a les 19:38 +0200, en/na telejet va escriure:
> Hola a tothom,
>
> Espero comptar amb tu Marc a la Install Party d'Olot del 22 d'Abril, ens
> fan falta CDs d'Ubuntu 5.10 i els que tu tens els aprofitariem molt.
Vale ... ja portaré els que quedin del taller que es vol fer al gilug
d'instal·lar ubuntu's ...

> I a més a més m'agradaria que presentessis els pantallassos que has fer
> de la instal·lació, tot i que també farem una instal·lació en directe
> amb el projector però clar no estarem instal·lant de 10 a 14 i de 16 a
> 20. Es fa un cop al matí i un a la tarda i llestos, i per la resta
> d'estona es projecten les pantalles d'instal·lació.
Aquesta documentació que tinc feta està sota llicència GPL :P copia-la
si vols ... cap problema, però citem :P està penjada a la meva pàgina
web personal( http://dats.3utilities.com i a la web del gilug
http://www.gilug.org).

> Si ja has estat elaborant documentació perfecte que la podem repartir o
> almenys donar l'enllaç ja que seran gent que comença amb el GNU/linux
> recent instal·lat i pot ser que no sapiguin per on més continuar.
El que jo sugeriria a la gent que comença amb aquest mundillo és llegir
molt i afegir-se a un lug com ara el gilug ... ja que segurament qui més
qui menys en algun moment o en algun altra s'haurà fet les preguntes que
qualsevol persona quan comença es sol fer ... per tan jo recomenaria que
es donessin d'alta a la llista del gilug ...

> Ja em diràs alguna cosa,

mmm, em sembla que ho estic fent :P
> Per cert, tots esteu convidats a venir a ajudar o d'assitents, fins ara,

Per poc que pugui vindré.... però si potser ... recordam-ho quan hi
estiguem més el·lebora, que sóc molt despistat amb cosses d'aquestes :P