[gilug.org] Feina Manteniment d'equips i xarxa

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-03-27 20:57:56 UTC

El dl 27 de 03 del 2006 a les 21:29 +0200, en/na Agus_P va escriure:
> Bones,
>
> Ja se que fa molt que no sorto per la llista, pero tinc un conegut de Tordera
> que necesita un informatic de veritat, així que he pensat en vosaltres.
I si ports els pc's a la proxima INSTALL PARTY ?? :P xDDDDD
Que tinc 40 i escaix ubuntu's per aquí casa esperant a ser donades ...
El problema és que tenen un bug d'instal·lació, queda un fitxer a dins
del disc dur que hi ha el password de root ... :S

> Es tracta de manteniment per petistes i mitjanes empreses, xarxa i
> workstations.
>
> La seva web http://www.infomarsl.com
>
> El jefe es diu Martory i te el telèfon  629440821.
> Ja se que queda molt cap el sud, pero recordo veure a la llista gent de Blanes
> i Tordera de forma ocasional.

Ta massa lluny per mi
> Una salutació a tots.

Idem :P