[gilug] Re: Libreoffice calc - Discriminar filas

Narcis Garcia informatica actiu net
2019-01-26 22:35:01 UTC

https://ask.libreoffice.org/en/question/84232/calc-show-or-hide-columns-based-on-cell-value/

https://ask.libreoffice.org/en/question/18483/need-lo-basic-reference-for-cell-sheet-properties/

Si vols que una funció actui sobre les propietats d'una cel·la, hauràs
de crear la teva pròpia funció. T'hi hauràs de barallar. És molt més
senzill deixar-la en blanc encara que s'imprimeixin fulls en blanc.

If ElMeuText = "Hola" Then
  CelaSeleccionada.IsVisible = False
Else
  CelaSeleccionada.IsVisible = True
End If

El 26/1/19 a les 21:18, Sr. Aitor ha escrit: