[gilug] Re: Libreoffice calc - Discriminar filas

Sr. Aitor nuei rusien despi com
2019-01-26 20:18:29 UTC

Bones,

Si, que surti un "nada" o que surti una cel·la buida (""), això ho sé.
El que vull es que no s'imprimeixi quan jo li doni a imprimir aquestes
cel·les. Posar un "Nada", és per poder parlar una mica amb propietat.

Els noms dels fulls estan canviats de l'orginal, que aquest té noms
personals. Potser estaria millor dir'ls-hi AA CC EE a l'exemple...

Per fer-ho, ho puc fer ocultant cel·les, però ho he de fer manualment...

Aitor

El 26/1/19 a les 8:46, Narcis Garcia ha escrit: