[gilug] Libreoffice calc - Discriminar filas

nuei rusien despi com nuei rusien despi com
2019-01-25 13:31:15 UTC

Bones,

Doncs he fet una fulla de càlcul (A) on poso dades i aquesta fulla m'ha
de portar a un altre fulla (B) que és la fulla que conté la informació
que vull imprimir, que agafa dades de la fulla A.

Fins aquí tot fàcil. La complicació bé quan a la fulla A tinc unes dades
amb informació a diverses columnes i no vull agafar totes les files,
llavors la fulla B em queda amb molt buits. M'enteneu?

He sstat mirant per internet i no he trobat cap forma de dir que quan
imprimeix em discrimini com m'interessa. He vist que es pot fer amb
macros, però jo aquí ja em perdo.

Ja em dieu.

Aitor