[gilug] Re: Copia de seguretat de CD-Audio

Blackhold blackholdmailer gmail com
2018-09-18 08:32:05 UTC

fés servir el soundjuicer o qualsevol altre programa de rippeig de cds
d'audio

ostia! la de temps que fa que no extrec els audios de un cd d'audio i me
n'havia fotut un fart! xD

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres
mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Narcis Garcia <> del dia dt., 18 de set.
2018 a les 9:57: