[gilug] Copia de seguretat de CD-Audio

Narcis Garcia informatica actiu net
2018-09-18 07:54:04 UTC

Algú sap com es fa un fitxer-imatge d'un disc que té format CD-Audio?
És a dir, el mateix que una .ISO però per audio.

M'interessa tenir còpies de seguretat en un disc dur dels discs de
música que tinc, ja que alguna vegada se m'ha fet malbé algun i no he
pogut refer-lo en la seva integritat. Amb integritat vull dir, també,
que no tinguin pèrdua de qualitat com sembla que passa en extraure les
pistes de so a fitxer de so.

He fet un duplicat (de CD a CD) amb una sola unitat gravadora, i veig
que és evident que l'aplicació desa el disc íntegre (amb metadades i
tot) a l'ordinador abans de gravar sobre el CD verge per a què sigui
idèntic.
Els fitxers temporals que li veig són:
brasero_tmp_ES7OPZ.bin
brasero_tmp_ES7OPZ.toc