[gilug] Re: Fwd: Re: Modes de video, Framebuffers, UEFI y otras yerbas...

Narcis Garcia informatica actiu net
2018-03-02 07:30:59 UTC

Per tenir-ho molt més net i no haver de fer reinicis, prova amb això:

apt-get install --reinstall grub-efi-amd64-bin
dpkg-divert --local --rename --add /usr/lib/grub/x86_64-efi/video_fb.mod
sed -ie 's|\(^rm .*grub\)|#\1|g' /etc/rc.local

D'aquesta manera les actualitzacions no t'afectaran perquè el nou fitxer
es desarà amb un nom «apartat».

El 02/03/18 a les 06:45, Lit1s ha escrit: