[gilug] Re: 462 telefons i tauletes compatibles

Dani Fossas danifossas gmail com
2017-10-08 17:36:15 UTC

Hola de nou,
Suposo que em segueixo perdent. Entre el meu mal anglès i que no acabo
de "pillar" ben bé el sentit de la taula...
Potser, entenc, Fairphone promou el programari lliure, però no permet
canviar-ho per un altre entorn. És així?
https://www.fairphone.com/en/2015/09/23/opening-up-fairphone-to-the-com
munity-open-source-fairphone-2/

http://libre-software.net/fairphone-free-software/
(veure comentaris)

Gràcies per la paciència. Salut!

El dg 08 de 10 de 2017 a les 17:50 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure: