[gilug] Re: 462 telefons i tauletes compatibles

Narcis Garcia informatica actiu net
2017-10-08 15:50:39 UTC

El context de la llista és Android, és a dir, telèfons que de sèrie
t'arriben amb Android, i la flexibilitat que hi ha per posar un entorn
operatiu (derivat d'Android) lliure en molts més sentits.

Em sembla recordar que els del Fairphone no estan en la línia del
programari lliure, així que no recolzen aquesta filosofia.

El 08/10/17 a les 09:29, Dani Fossas ha escrit: