[gilug] Fwd: "Jornades de Tecnologies Lliures" (28 i 29 de gener)

Narcis Garcia informatica actiu net
2017-01-04 17:33:52 UTC

-------- Missatge reenviat --------
Assumpte: "Jornades de Tecnologies Lliures" (28 i 29 de gener)
Reenviat-Data: Wed,  4 Jan 2017 13:58:41 +0000 (UTC)
Data: Wed, 04 Jan 2017 14:50:33 +0100
De: rita <rita gamifi.cat>

Hola i bon any, debianites!
Per arrencar amb força aquest 2017 estem organitzant unes Jornades que
potser us interessen :)

Seran el cap de setmana del 28 i 29 de gener, i s'organitza des de La
Experimental: un antic gabinet de física experimental
(http://www.laexperimental.es/) Les personetes de la casa posen l'espai,
el menjar i l'allotjament per a qui el pugui necessitar la nit de dissabte.

S'accepten propostes (tallers, xerrades, debats, instal·lacions, etc.)
fins al 13 de gener, que quadrem graella d'horaris. Les personetes
interessades, em poden enviar un correu a rita gamifi.cat indicant:

1) Títol de la proposta
2) Durada aproximada (i dia específic, en cas que us vagi millor 28 ó 29)
3) Descripció d'unes cinc línies

Si no teniu propostes, veniu igualment! Jo donaré un taller de
programació visual amb Snap!: una eina que vaig trobar perquè volia
programar amb "Scratch 2.0" però sense contaminar la Debian amb Flash...
Et voilà! Ara sóc superfan d'Snap! "No hay mal que por bien no venga",
diuen!

Ja direu!
Abraçades,

--