[gilug] Re: Formats standard per la Generalitat (Ensenyament)

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-10-26 13:54:13 UTC

Marc, en aquella situació del xlsx havies de demanar ajuda. LibreOffice
actualment suporta els formats de Microsoft força bé.
Amb el programari lliure, les solucions arriben per intentar-ho, llegir
i cercar per internet, i quan has esgotat els teus recursos demanar
ajuda. Amb el programari privatiu es tracta de seguir la corrent i A)
Pagar programari o B) Pagar virus.

«Més val boig conegut que sabi per conèixer» aquest sol ser el principi
de molts professors, encara que els entreguin ordinadors amb PL.

El 26/10/16 a les 15:30, marc ha escrit: