[gilug] Re: openvpn com a passarela

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-11-25 17:00:33 UTC

He provat això ben simple que m'han dit:
$ shuttle --dns -r  0.0.0.0/0
I és prou útil per una persona normal amb permís de sessió SSH a l'altre
costat.

De tota manera només és una part del què buscava, així que segueixo a
sobre de OpenVPN, que resulta molt i molt divertit perquè la
documentació (molt compacta) està pensada per a què ho hagis d'entendre
absolutament tot, i quasi no puguis fer les coses de la manera que volies.

Tot just ara he aconseguit un enllaç amb OpenVPN que no estigui calcat
dels exemples que arreu es proposen.

El 24/11/16 a les 22:09, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: