[gilug] Re: (deb-cat) openvpn com a passarela

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2016-11-24 21:09:14 UTC

l'arxiu client.conf te un apartat que va a buscar el usuari i la
contrasenya, suposo que per tu seria fàcil crear aquest arxiu amb un
script, i que despres actives el client.
Jo ara ho faig amb l'arch de client i el pfsense de servidor.
El servidor em dona un grup de archius, el client.conf, i els dos
certificats
em dona aquestos arxius:
#cat pfSense-udp-1194-client.ovpn
dev tun
persist-tun
persist-key
cipher AES-128-CBC
auth SHA1
tls-client
client
resolv-retry infinite
remote elmeuservidor.elquesigui.net 1194 udp
lport 0
verify-x509-name "ServerCertificate" name
auth-user-pass
pkcs12 /root/pfSense-udp-1194-client.p12        #un arxiu de certificats
tls-auth /root/pfSense-udp-1194-client-tls.key 1 #un altre
ns-cert-type server
comp-lzo adaptive
auth-user-pass /root/pfsense.txt  #aqui es l'unica entrada que he posat jo,
només hi ha dos linees, l'usuari, una, i la contrasenya una altra línea.

No se si te pot servir d'ajuda.

Jo vaig amb systemctl, i clar vaig fer un ln de pfSense-udp-1194-client.ovpn
apuntant a /etc/openvpn/client.conf
I just activar el systemctl start  Pero la part de dimonis
deu ser igual.

Espero te serveixi!

El dia 23 de novembre de 2016, 11:33, Narcis Garcia <>
ha escrit: