[gilug] Re: Nova impressora a Ubuntu

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2016-05-01 09:31:41 UTC

Hola Narcis,

Desconec el cas de Brother, peró ho he vist amb altres marques.
Els sistemes que tenen els sistemes operatius per identificar la impressora
(SNMP o PCL) a vegades donen informació ambigua i no especifiquen el model
exactament, segurament li esta dient que el model d'impressora es Brother
15xx al Ubuntu i es impossible d'identificar inequívocament l'impressora.
L'altre cas que havia vist era que la mateixa impressora amb versions de
firmware mes noves donaven informació mes acurada sobre el model

Salutacions