[gilug] Re: configurar teclat

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-03-23 12:07:57 UTC

Entenc que el teclat va per USB i no bluetooth, i suposo que cablejat i
no inalàmbric+USB

Pots donar-li la comanda "lsusb" abans i després de connectar el teclat
i així veure si es mostra alguna diferència.
Si no hi ha diferència entre connectar-lo i no connectar-lo, comprova
que aquest port USB en concret funciona amb qualsevol altra cosa, i
prova també el mateix teclat en un altre ordinador.

El 22/03/16 a les 23:03, Nuei ha escrit: