[gilug] Re: configurar teclat

Nuei nuei rusien despi com
2016-03-22 22:03:48 UTC

Amb el lsusb, amb el teclat connectat, crec que no surt:
$ lsusb
Bus 002 Device 004: ID 046d:c05a Logitech, Inc. M90/M100 Optical Mouse
Bus 002 Device 003: ID 05dc:a81d Lexar Media, Inc.
Bus 002 Device 002: ID 8087:0024 Intel Corp. Integrated Rate Matching Hub
Bus 002 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub
Bus 001 Device 003: ID 1bcf:2c18 Sunplus Innovation Technology Inc.
Bus 001 Device 002: ID 8087:0024 Intel Corp. Integrated Rate Matching Hub
Bus 001 Device 001: ID 1d6b:0002 Linux Foundation 2.0 root hub

Amb el dmesg em surten moltes dades, no sé com diferenciar la dada que
pot ser útil. Crec que la última que em surt no te res a  veure...

El 22/03/16 a les 14:10, Xavier Barnada ha escrit: