[gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

Blackhold blackholdmailer gmail com
2015-10-18 12:24:40 UTC

Bones,
aprofitant que són fires de girona, és probable que estigui a Girona
aquest pròxim dissabte.

Així que potser vindré ;) ja indicareu l'adreça per els que no sabem a on és :P

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 14 d’octubre de 2015, 11:00, Narcis Garcia
<> ha escrit: