[gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-10-17 15:08:27 UTC

Algú s'anima a fer un cartellet?
Adjunto de mostra un que conservo de fa anys.

Quin horari farem?
Jo confirmo la xerrada i debat sobre el programari predeterminat.

La meva intenció és tractar el fet que ens arriben aparells amb el
sistema operatiu ja triat, les aplicacions ja triades i fins i tot les
següents passes que hem de donar per complir com a consumidors.
A banda del mercat informàtic, parlar també de com ho fem al món del
programari lliure, on fem instal·lacions i també prenem decisions
«recomanables» per l'usuari final (sempre un escriptori, sempre
LibreOffice, sempre tal i qual).

El 17/10/15 a les 16:43, Joan Guillén ha escrit:

A non-text attachment was scrubbed...
Name: gilug_jornada2007_compatible.pdf
Type: application/pdf
Size: 124658 bytes