[gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

Joan Guillén auyuz hotmail com
2015-10-03 07:50:53 UTC

Bones

Jo puc preguntar dilluns al CEIP Bosc de la Pabordia d'aquí de Girona.
Podria encaixar força amb la seva filosofia de centre.
Quan sapiga algo us ho comunico.

Salut

Joan Guillén

Date: Sat, 3 Oct 2015 09:30:42 +0200
Subject: [gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

molt be... no hi ha algu que tingui contactes amb algun institut o cole o algo similar.. que ens puguin deixar una aula?
al fi ial cap es per una cosa "educativa" i didactica. Crec que si algu vol venir a veure deque va tot aixo encara que no estigui a la llista potser tambe hauria de poder venir: estudiants, curiosos, profes...
en fi, no se si el dia que es faci podre venir per temes de feina, pero la veritat es que en tinc moltes ganes :) segur que aprenc alguna cosa
El dia 3 d’octubre de 2015, 9:17, Narcis Garcia <> ha escrit:
Els Debianites estan començant a quedar pel 21 de novembre.

https://lists.debian.org/debian-user-catalan/

Podriem fer 2 trobades: La primera el 17 d'octubre, i com que en

aquestes trobades la gent s'entusiasma prou, hi hauria energia de sobra

per convidar als de Debian a Girona pel 21 de novembre.

El 03/10/15 a les 08:06, TOViS ha escrit:

> El 02/10/2015 a les 18:20, Narcis Garcia ha escrit:

> - Sí crec que per demà no tot està a punt (o malamnet ho he entès, i

> podem venir);

> - si és el 10 tinc un AG anual, no podrem venir

> Teo

> ---

> Aquest correu electrònic s'ha verificat mitjançant l'Avast antivirus.

> http://llista.gilug.org/pipermail/usuaris/

* Tots els missatges queden publicats a:

http://llista.gilug.org/pipermail/usuaris/

--
Salutacions de:

Francesc Furroy