[gilug] Re: Trobada a Girona/Gironès

Francesc Furroy ffurroy gmail com
2015-10-03 07:30:42 UTC

molt be... no hi ha algu que tingui contactes amb algun institut o cole o
algo similar.. que ens puguin deixar una aula?

al fi ial cap es per una cosa "educativa" i didactica. Crec que si algu vol
venir a veure deque va tot aixo encara que no estigui a la llista potser
tambe hauria de poder venir: estudiants, curiosos, profes...

en fi, no se si el dia que es faci podre venir per temes de feina, pero la
veritat es que en tinc moltes ganes :) segur que aprenc alguna cosa

El dia 3 d’octubre de 2015, 9:17, Narcis Garcia <> ha
escrit: