[gilug] Trobada aquest dissabte pel programari lliure

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-03-17 08:25:52 UTC

Aviso que la cosa s'està consolidant per aquest dissabte 21 de març a
les 16:00h (local de LaPipaPLena de Figueres). Qui necessiti transport
que ho digui per llista, i qui porti sobretaula no cal que avisi.

Una de les propostes és formar una nova associació (o potser no tan
nova) pel programari lliure. És una bona ocasió per trobar i retrobar
gent, aportar de la pròpia experiència, i recolzar un grup d'usuaris que
es (re)activa:

http://wiki.gilug.org/index.php/Document_associacio

Pel què fa a la infraestructura, que a molta gent li costa engegar, la
meva aportació és que impliqui realment poca despesa, recolzar-se en els
principis del programari lliure i la llibertat de les persones, i
aprofitar al màxim recursos i feina ja existents.

El 16/03/15 a les 08:51, Narcis Garcia ha escrit: