[gilug] Nova associacio sobre Programari Lliure

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-03-16 07:51:36 UTC

-------- Missatge reenviat --------
Assumpte: 	Nova notícia de La Pipa Plena: Reunió de la nova associació
Data: 	Sun, 15 Mar 2015 21:02:29 +0100
De: 	Panell d'Administració <>
Respon a: 	Panell d'Administració <>

    Nova notícia de La Pipa Plena: Reunió de la nova associació

Benvolguts/des,

Tal i com ja us vaig anunciar, hi ha dues propostes de dates per tal de
posar fil a l'agulla en l'elaboració de les bases de la nova associació.
Així doncs, les dues dates proposades són: 21 o 28 d'aquest mes de març.
Si no dieu res en contra, m'agradaria quedar aquest dissabte 21 de març
a les 4 de la tarda al local de la Pipa Plena. En cas que la data
proposada no us anés bé, comuniqueu-me per correu electrònic
( <mailto:>) la vostra
preferència. Us agrairia que tothom que tingui interès a assistir a
aquesta reunió que m'ho feu arribar per correu per tal de confirmar el
nombre de persones que hi assistiran. Al correu, afegiu també el dia que
us va bé ja que l'elecció del dia es faria per majoria.

Animeu-vos doncs a participar-hi.

Us recordo la URL on es troba el document:

http://wiki.gilug.org/index.php/Document_associacio

Gràcies pel vostre interès,

Atentament,

Joan de Gracia